Szuhakállói Közös Önkormányzati Hivatal Vadnai Kirendeltsége
Szuhakállói Közös Önkormányzati Hivatal ügyfélfogadása:
Hétfő - Csütörtök: 08:00 - 12:00 és 13:00 - 15:30
Pénteken az ügyfélfogadás szünetel.
Jegyző ügyfélfogadási rendje:
Kedd: 08:00 - 15:30
Szerda: 08:00 - 12:00
Szükség esetén az időpontot érdemes előre egyeztetni a jegyzővel.
Tel: 48/505-211
48/505- 212
48/505-252
Fax: 48/505-211
e-mail: vadnapm@legnet.hu
Szuhakállói Közös Önkormányzati Hivatal munkatársai:
Bencze Péter - Polgármester
Alpolgármester: Hurták Tiborné
Szociális bizottság elnöke: Mertus Jánosné
Dr. Herczeg Tibor - címzetes főjegyző
- hivatalvezető,
- birtokvédelmi eljárás,
- szabálysértési eljárás,
- hatósági bizonyítványok kiállítása,
- vadkár ügyintézés,
- választások előkészítése, lebonyolítása – HVI vezető.
gondoskodik a képviselő-testületi és bizottsági ülések előkészítésével, lebonyolításával kapcsolatos ügyviteli feladatokat elvégzéséről; a képviselő-testületek és bizottságaik, valamint a nemzetiségi önkormányzatok üléseivel kapcsolatos feladatok (ülések előkészítése, jegyzőkönyvek vezetése, határozati javaslatok elkészítése, a döntések végrehajtásában való közreműködés, a határozatok és a jegyzőkönyvek ellenőrzése stb.),
- gondoskodik a polgármesterek, alpolgármesterek ügyviteli, szervezési feladataihoz elvégzéséhez szükséges hivatali tevékenységek megvalósításáról;
- a közterület, az épített és a természeti környezet védelmével kapcsolatos ügyek,
- állat-egészségügyi és ebrendészeti feladatok,
- tűz- és munkavédelmi feladatok,
- vándorméhészek nyilvántartása, bejelentett vegyszeres gyomirtással kapcsolatban a méhészek kiértesítése,
- önkormányzati földekkel kapcsolatos ügyintézés, a termőföldek elővásárlási és előhaszonbérleti jog gyakorlásával kapcsolatos jegyzői feladatok intézése,
- statisztikai adatszolgáltatás.
Pál Lajosné – igazgatási főelőadó
- hagyatéki, póthagyatéki eljárás,
- szemétszállítási díjak beszedése,
- közhasznú munkások munkaszerződéseinek elkészítése, kezelése,
- adó- és értékbizonyítvány kiállítása hagyatéki eljárásban,
- cafetéria elszámolás,
- munkabér és segély kifizetése Sajógalgóc községben.
anyakönyvi igazgatás és eljárás,
- személyi adat- és lakcímnyilvántartás,
- lakóhellyel és tartózkodási hellyel kapcsolatos ügyintézés,
- választások előkészítése,
- talált tárgyak kezelése,
- hirdetmények kezelése,
- szociális ügyek:
- aktív korúak ellátása,
- átmeneti segély,
- lakásfenntartási támogatás,
- ápolási díj (méltányossági)
- rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény,
- közgyógyellátás (méltányossági)
- óvodáztatási támogatás,
- köztemetés
- üzletek működési engedélyének kiadása,
- közfoglalkoztatás adminisztrációs teendői.
Klómer Gézáné – főelőadó
- Sajóivánka és Sajógalgóc községek gazdálkodási, pénzügyi feladatainak ellátása,
- Sajóivánka és Sajógalgóc községek alkalmazásába lévő közalkalmazottak személyi anyagának kezelése,
Ötvös Béláné – gazdálkodási főelőadó
Vadna község gazdálkodási, pénzügyi feladatainak ellátása,
- Vadna önkormányzat alkalmazásában álló közalkalmazottak személyi anyagának kezelése,
- A Vadnai és a sajóivánkai Roma Nemzetiségi Önkormányzatok gazdálkodási, pénzügyi feladatainak ellátása
Fazekas Márta – adóügyi főmunkatárs
-adózással kapcsolatos igazgatási eljárás:
- helyi iparűzési adó,
- teljesítményadó,
- kiszabott bírságok adóigazgatási eljárás keretén belüli végrehajtása,
- adó-és értékbizonyítvány kiállítása,
- önkormányzati vagyonkataszter kezelése,
- házipénztár kezelése,
- munkabér és segély kifizetése Vadna községben
Az Önkormányzat képviselői:
Bencze Péter - Polgármester
Hurták Tiborné Alpolgármester
Mertus Jánosné képviselő
Oroszné Várady Enikő képviselő
Simon Etele László képviselő