Az ÉRV Zrt. közérdekű tájékoztatása

Az Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt. a kialakult járványügyi helyzetben az ivóvízellátás, a szennyvízkezelés, valamint az alaptevékenységekhez kapcsolódó háttérszolgáltatásról az alábbi tájékoztatást teszi közzé:

Egyes tevékenységek szüneteltetésének feloldása

Társaságunk folyamatosan nyomon követi a járványügyi helyzet alakulását, és a kormányzati intézkedésekkel összhangban hozza meg az ellátásbiztonsághoz szükséges intézkedéseket, szem előtt tartva a felhasználóink és munkatársaink egészségének megóvását. Ennek megfelelően egyes műszaki tevékenységeink felfüggesztését, valamint a személyes ügyintézési lehetőségeink szüneteltetését, fokozott biztonsági intézkedések mellett feloldjuk.

Egyes műszaki tevékenységek

Társaságunk szigorú munka- és egészségvédelmi szabályok betartásával és a biztonságos feladatellátáshoz szükséges feltételek biztosításával a vízmérők ütemezett leolvasását, a bekötési vízmérők és mellékmérők cseréjének, plombálásának végrehajtását, valamint a helyszíni kivizsgálásokat újra megkezdi. A leolvasások esedékes időpontjáról külön hirdetményben tájékoztatjuk felhasználóinkat.
Továbbra is lehetőséget biztosítunk a vízmérőállás bejelentésére telefonon, illetve számos online ügyintézési felületen. A mérőállás bejelentésére vonatkozó időszak a közüzemi szolgáltatási számla 3. oldalán található.
A felfüggesztés alatt elmaradt tevékenységek pótlásának, valamint a további ütemezett munkálatoknak az időpontjáról külön tájékoztatjuk felhasználóinkat.

Személyes ügyintézési lehetőségek

Társaságunk szigorú munka- és egészségvédelmi szabályok betartásával és a biztonságos feladatellátáshoz szükséges feltételek biztosításával ütemezetten megnyitja az ideiglenesen bezárt ügyfélszolgálati irodáit. Az aktuális nyitvatartási rend Társaságunk weboldalán tekinthető meg.

Arra kérjük felhasználóinkat, hogy továbbra is részesítsék előnyben az alternatív lehetőségeket, és csak a legszükségesebb esetben keressék fel személyesen az irodákat. Felhívjuk tisztelt felhasználóink figyelmét, hogy Kazincbarcikán és Salgótarjánban, állandó ügyfélszolgálati irodáinkban időpontfoglalással csökkenthető a várakozási idő.
Ismételten felhívjuk a figyelmet arra, hogy korábbi fejlesztéseinkkel olyan ügyfélbarát ügyintézési módokat alakítottunk ki, melyekkel személyes megkeresés helyett teljeskörűen, kényelmesen és gyorsan tudják az ügyeiket intézni.

Ügyfélbarát ügyintézési és fizetési módok

A személyes érintkezések mellőzésével az ingyenesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkon (06-80/22-42-42), vagy az online ügyintézési felületeinken (www.vizcenter.hu weboldalon vagy a Vízcenter mobil applikáción keresztül, illetve az ugyfelszolgalat@ervzrt.hu e-mail címen) is készséggel állunk rendelkezésükre.

Online ügyfélszolgálat és mobil applikáció

Online ügyfélszolgálati felületünk a www.vizcenter.hu weboldalon érhető el, mobil applikációnk letölthető az App Store-ból és a Play Áruházból. A weboldalon Társaságunk logójára kattintva számos ügyindítási lehetőség érhető el.

Regisztráció

E-ügyfélkapcsolati menüpontunkban, pár perces ingyenes regisztrációs folyamatot követően az intézhető ügyek széles tárháza válik elérhetővé. Regisztrált ügyfeleink belépést követően újabb azonosítók megadása nélkül diktálhatnak mérőállást, ami tovább rövidíti az ügyintézéshez szükséges időt. Elérhetővé válik a számlák megtekintése és letöltése pdf formátumban. Kizárólag regisztrált ügyfeleink számára elérhetővé tettük azt, hogy a részben kiegyenlített számlák még ki nem fizetett, fennmaradó összegét is kiegyenlíthetik online bankkártyás fizetési móddal.

Elektronikus számla a DÍJNET-en keresztül

Magánszemélyek és gazdálkodó szervezeteknek is lehetősége van elektronikus számlát igényelni. Ahhoz, hogy ezen érintésmentes szolgáltatást igénybe vehesse, csak a DÍJNET (www.dijnet.hu) rendszerbe kell regisztrálnia és megjelölnie az ÉRV. Zrt.-t. A Díjnet Zrt. jelzése alapján társaságunk elektronikus számlát bocsát ki, melyet a regisztrációkor megadott e-mail címre kézbesítünk. Elektronikus számláját fizetheti eseti átutalással, csoportos beszedési megbízással is. A díjnet rendszer használatáról társaságunk honlapján (www.ervzrt.hu/tajekoztatok) talál segítséget.

Mobiltelefonon keresztüli csekkbefizetés

Egyik ilyen a Magyar Posta iCsekk mobilalkalmazása. Elég a telefonnal leolvasni a csekken található QR-kódot, majd bankkártyás fizetéssel máris rendezhető a számla. Bankkártyás vásárlásnak minősül, így költségmentes.

Befizetés internetbankon keresztül

A sárga csekkeket akár internetbankon keresztül is befizetheti. Mindössze annyit kell tenni, beírja a csekken szereplő összeget, majd megadja a „számlatulajdonos számlaszáma és neve” felirat alatti adatokat. Fontos a közlemény mező kitöltése is, ahová a befizetőazonosító számát mindenképp írja be, de akár egy „vízdíjszámla” üzenetet is utána írhat. Mivel banki átutalásról van szó, ennek lehet költsége!

Befizetés csekk automatán keresztül

A Magyar Posta csekk automatáiban is befizethetjük a csekkeket, amivel legalább a sorban állás elkerülhető. Ha bankkártyával fizetünk, akkor a csekket eredeti formájában visszakapjuk, a befizetést magát pedig egy nyomtatott bizonylat igazolja. Egy fizetési tranzakcióban legfeljebb 5 darab csekket, összesen maximum 290 000 Ft összegben fizethetünk be. A tranzakció nem jár költséggel.
QR-kódos csekkbefizetés a Simple alkalmazáson keresztül
Három kattintással és a QR-kód leolvasásával kb. 10 másodperc alatt befizethetjük csekkünket a Simple-ben eltárolt bankkártyánkkal. A csekkfizetés átutalásnak minősül, mely költséggel járhat!

Banki ATM automatán keresztül

A szolgáltatás segítségével gyorsan, sorban állás nélkül, a nap 24 órájában és hétvégén is végezhet befizetést az ATM-en keresztül.

További információk az ÉRV Zrt honlapján

Ezúton is köszönjük felhasználóink eddigi együttműködését, egyben kérjük, hogy a továbbiakban is fokozottan figyeljenek a higiénés szabályok betartására, önmaguk és embertársaik egészségének védelmére!

(A fotó illusztráció)

2020.05.07. | ÉRV Zrt/HT